Logo Ajuntament de L'Hospitalet

Concessió temporal d'un columbari

Sol·licitud de l'ús temporal d'un columbari del cementiri municipal, segons les possibilitats existents. 

Qualsevol persona empadronada al municipi o si la persona difunta hagués estat empadronada al municipi

El termini legal de resolució és de 3 mesos des de la data de registre de la sol·licitud.
Transcorregut el termini legal sense que l’ajuntament hagi notificat cap resolució, la petició s'entendrà desestimada.

Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid.

  1. Cliqueu sobre el botó Tramitar on-line.
  2. Identifiqueu-vos amb qualsevol dels sistemes acceptats pel servei VÀLid.
  3. Empleneu el formulari que s'obrirà.
  4. Adjunteu, si cal, els arxius o fitxers de la documentació necessària per al tràmit.
  5. Cliqueu enviar. En aquest moment estareu signant la sol·licitud per presentar-la al registre electrònic de l'ajuntament
Finalitzat el tràmit rebreu un correu electrònic amb el justificant de la seva presentació.

Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de l'aplicació.

Tramitar on-line

Podeu aportar la documentació necessària a qualsevol de les oficines indicades o presentar-la per qualsevol mitjà admissible en dret segons la normativa legal vigent. Podeu consultar els punts de registre a www.l-h.cat/oficinesregistre

Instància en paper

Sol·licitud

Segons les ordenances fiscals municipals vigents.
Pagament de taxes. L'Oficina del Cementiri facilitarà el document d'autoliquidació durant la tramitació
Tinent d'alcalde o Regidor/a de l'àrea

El departament gestor es posarà en contacte amb vosaltres per a continuar amb la tramitació facilitant el full d'autoliquidació de la taxa corresponent.