QUÈ PASSA DESPRÉS
Si no s'aporta tota la documentació rebreu un requeriment i
disposareu d’un termini de deu dies hàbils, a comptar a partir de l’endemà de la seva recepció, per a presentar la documentació esmentada, en les oficines de registre (tant presencials com electròniques) i altres mitjans que estableix la llei.
Es prega no enviar cap documentació per correu electrònic.
Un cop
rebuda la documentació se li remetrà
la taxa corresponent al tràmit municipal. Des de l’1 de gener de 2021, la gestió tributària d’aquesta taxa ha estat delegada a la Diputació de Barcelona que li farà arribar per e-mail l’enllaç perquè pugui descarregar-la i fer-ne l’abonament. L’informem que cal
abonar aquesta taxa abans de la data de caducitat assenyalada. En cas de sobrepassar la data límit per al pagament, la Diputació de Barcelona li remetrà una nova taxa amb un recàrrec del 5% de l’import inicial.
No cal que ens faci arribar el comprovant de pagament d’aquesta taxa.
Comprovada la idoneïtat de la documentació i l’abonament de les taxes, se’l contactarà per a l’entrevista o la inspecció.
L'Ajuntament emetrà i notificarà la proposta d'informe a la Generalitat de Catalunya.
Posteriorment, serà la Generalitat de Catalunya la responsable de resoldre l'expedient. Un cop resolt us enviarà un avís pel mitjà sol•licitat per notificar-vos on i quan heu de recollir l'informe.
Un cop teniu l'informe, l'heu d'entregar a l'Oficina d'Estrangeria de la Subdelegació de Govern a Barcelona. Per fer-ho heu de reservar una cita prèvia a:
https://sede.administracionespublicas.gob.es/icpplustie/acEntrada TEMPS DE RESPOSTA
El termini màxim per a emetre i notificar l'informe a la Generalitat de Catalunya és de 30 DIES HÀBILS des de que es registra la sol·licitud.
Passat aquest termini, l'Ajuntament enviarà el document proposta de l’informe a la Generalitat encara que no s’hagi aportat la documentació requerida.