Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Cita Prèvia a l'Oficina de Gestió Tributària

Imprimir
Es pot accedir a aquest mateix tràmit amb la següent adreça electrònica: Degut a la situació sanitària sobrevinguda per la Covid-19, si voleu realitzar un tràmit a l'Oficina de Gestió Tributària, heu de demanar cità prèvia.

Recordeu que a la SEU Electrònica pot trobar els tràmits que es poden realitzar telemàticament sense necessitat de traslladar-se a les oficines. Hi ha determinats tràmits que es poden fer sense necessitat de certificat digital i d’altres que haureu de disposar d'un (IdCAt o IdCAT mòbil). El podeu aconseguir seguint el tràmit que trobareu al final de la pàgina..  

COM ES POT TRAMITAR

PER INTERNET:
Heu de clicar a l'enllaç segons el que voleu fer:
  • Plusvàlua:
    • S'atendrà una escriptura per cita
    • En el cas de gestors que portin més d’una escriptura s'haurà d'agafar cita per deixar-les  i, en el moment de l'entrega, se’ls hi donarà una nova cita per recollir-les
    • Documentació necessària:
      • Escriptura
      • En cas d’actuar com a persona representant, DNI de la persona representada i Autorització de representació signada per la persona representant i la representada.
    • Per consultes generals que no siguin autoliquidacions: Podeu trucar al telèfon gratuït d'informació 010
    • Per l’estimació de la quota de Plusvàlua seguiu les instruccions del tràmit (no necessita certificat digital).
  • Atenció general
Si voleu obtenir duplicats de rebuts, justificants de pagaments podeu fer clic als següents enllaços.
També podeu consultar i tramitar els tràmits que trobareu seguint aquest camí Seu electrònica>tràmits>Hisenda municipal

MÉS INFORMACIÓ

Indispensable per poder ser atès un cop tingui la cita prèvia concertada:
  • Heu de portar mascareta
  • Preferiblement heu de portar bolígraf
  • Preferiblement venir només la persona que ha de realitzar el tràmit
  • Acudir a la cita només 5 minuts abans o 5 minuts després (passat aquest temps la seva cita serà anul·lada)

Instruccions sobre la documentació a aportar:
  • Revisar la documentació que ha d'aportar per a realitzar el seu tràmit per evitar desplaçaments innecessaris
  • Preferiblement portar tota la documentació escanejada en un Pen Drive per tal d'evitar la manipulació de papers per part de vostè i de les persones que els atendran i així poder mantenir la seguretat requerida per la situació d'emergència sanitària.
Tot i això, portar també la documentació requerida a cada tràmit en paper per si hi hagués algun problema amb el pen i es necessités escanejar-la de nou a l'oficina..  

SI TENIU CAP DUBTE PODEU TRUCAR A:

.  

ÒRGAN DE RESOLUCIÓ

Sense resolució d'òrgan.  

TRÀMITS RELACIONATS

Enllaços d'interès

  • Oficines de registre
  • Carpeta ciutadana
  • Contacteu
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a Oficicina virtual de tràmits
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Agencia Tributària
  • Sede electrónica del catastro
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400