Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Informació sobre com donar-se d'alta a la Borsa de Treball de l'Àrea de Promoció Econòmica

Imprimir
És un servei  d'intermediació, que poden utilitzar les persones en edat laboral, que estan en recerca activa de feina i on podran trobar tot tipus d'ofertes de treball.
Actualment, l'Ajuntament de l'Hospitalet està homologat amb el número d'autorització 09/00000100 pel Sistema Nacional de Empleo i el Servei d'Ocupació de Catalunya, per actuar com a Agència de Col·locació..  

QUI EL POT DEMANAR

Persones en edat laboral i que estan en recerca activa de feina.

COM ES POT TRAMITAR

PRESENCIALMENT:
Adreceu-vos personalment a l'oficina indicada.
Documentació necessària
  • DNI o NIE (original)
  • Un currículum vitae en format electrònic (o, si no fos possible, en format paper) 

MÉS INFORMACIÓ

La inscripció a la Borsa de Treball te vigència d'un any.
Transcorregut aquest temps, si no renoveu personalment la vostra inscripció, se us donarà de baixa automàticament.
L'alta a la Borsa de Treball es validarà en un màxim de 10 dies des que hagueu fet la petició d'inscripció..  

SI TENIU CAP DUBTE PODEU TRUCAR A:

.  

ÒRGAN DE RESOLUCIÓ

Sense resolució d'òrgan.  

Enllaços d'interès

  • Oficines de registre
  • Carpeta ciutadana
  • Contacteu
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a Oficicina virtual de tràmits
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Agencia Tributària
  • Sede electrónica del catastro
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400