Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Sol·licitud de subvenció general o puntual per a l'any 2021 en l'àmbit del lleure (modalitats A i B)

Imprimir
Sol·licituds de subvencions per a entitats ciutadanes que desenvolupin programes, projectes i activitats en l’àmbit del lleure per a l’exercici econòmic 2021.

Modalitat A: quan tinguin com a finalitat concedir ajuts econòmics per al finançament de projectes que es desenvolupen en cap de setmana i que tinguin caràcter lúdic.

Modalitatd B: quan tinguin com a finalitat concedir ajuts econòmics per al finançament de projectes que desenvolupen activitats d'estiu.
S’entenen com a activitats d'estiu aquelles desenvolupades des del 20 de juny de 2021 fins al 16 de setembre de 2021 per a la infància i la joventut i que tingin caràcter lúdic.

L'import d'aquesta convocatòria es fixa en 16.882,45€, € per al total de sol·licituds d'ambdues modalitats de lleure (A i B)..  

QUI EL POT DEMANAR

Podran ser beneficiaris d’aquestes subvencions els esplais i agrupaments escoltes que promoguin activitats de lleure educatiu per a infants i joves: activitats de dissabtes, activitats d’estiu (casals, colònies, campaments, rutes, camps de treball...) d’acord amb els requisits que s’estableixen a les bases reguladores.

QUAN ES POT FER


Modalitat A:  El termini de presentació de sol·licituds en l'àmbit del lleure -modalitat A- és des del dia 19 d’abril  fins al  dia 14 de maig de 2021, ambdós inclosos.

Modalitat B:  El termini de presentació de sol·licituds en l'àmbit del lleure -modalitat B- és des del dia 19 d’abril  fins al  dia 31 de maig  de 2021, ambdós inclosos..  

COM ES POT TRAMITAR

Fora de termini
PER INTERNET:
Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid.

Seguiu les instruccions que us trobareu tot seguit recordant adjuntar la documentació requerida, emplenada i signada.
Documentació necessària
Totes les sol·licituds de subvenció, tant en la modalitat A com en la modalitat B, aniran acompanyades de la següent documentació:
  • Formulari de sol·licitud de subvenció en l’àmbit lleure 2021
  • Formulari projecte 2021 en l’àmbit del lleure
I amb l'annex corresponent a la modalitat:
 
  • Annex modalitat A projecte lleure 2021
  • Annex modalitat B projecte lleure 2021
Juntament amb els formularis corresponents per a cada modalitat s’haurà d’aportar la documentació següent:
 
  • En el cas de persones jurídiques o entitats sense personalitat jurídica fotocòpia del NIF de l’entitat sol·licitant.
  • Documentació acreditativa de la capacitat de representació a l’entitat per part del seu representant.
  • Certificat de nomenament del òrgan de govern de l’entitat sol•licitant segons els seus estatuts, en el qual constin relacionades les persones que el conformen actualment , indicant càrrec, nom, cognom i DNI.
  • Resum de l’exercici econòmic de l’any 2020, on consti la subvenció rebuda de l’Ajuntament de L’Hospitalet i/o d’altres administracions públiques.
  • Sol·licitud de transferència bancària normalitzada per a entitats de nova creació, o bé per a aquelles que hagin canviat el número del compte corrent  o no l’hagin aportat abans a l’Ajuntament de L’Hospitalet.
  • Declaració responsable on consti que l'equip de professionals és adequat i suficient, fent constar el nombre de voluntaris i de professionals i especificant les titulacions de cadascun d'ells.
  • Còpia de la pòlissa d'assegurances contractada per l'entitat sol·licitant o de la qual sigui beneficiària on constin les cobertures establertes per la legislació aplicable a l'activitat respecte a accidents i responsabilitat civil, així com del justificant del pagament de la prima corresponent que acrediti la vigència de la pòlissa durant el període d'execució de les activitats objecte de subvenció.
  • Un llistat d'inscrits per cadascuna de les activitats per a les quals se sol·licita subvenció. Si en el moment de la presentació de la sol·licitud no s'ha finalitzat el període d'inscripció a aquestes activitats, s'haurà de lliurar una previsió d'inscrits indicant el dia de finalització d'aquest període, moment en el qual hauran de lliurar la llista d'inscrits.
PRESENCIALMENT:
Podeu aportar la documentació necessària a qualsevol de les oficines indicades o presentar-la per qualsevol mitjà admissible en dret segons la normativa legal vigent.
Documentació necessària
Totes les sol·licituds de subvenció, tant en la modalitat A com en la modalitat B, aniran acompanyades de la següent documentació:
  • Formulari de sol·licitud de subvenció en l’àmbit lleure 2021
  • Formulari projecte 2021 en l’àmbit del lleure

I amb l'annex corresponent a la modalitat:

  • Annex modalitat A projecte lleure 2021
  • Annex modalitat B projecte lleure 2021

Juntament amb els formularis corresponents per a cada modalitat s’haurà d’aportar la documentació següent:

  • En el cas de persones jurídiques o entitats sense personalitat jurídica fotocòpia del NIF de l’entitat sol·licitant.
  • Documentació acreditativa de la capacitat de representació a l’entitat per part del seu representant.
  • Certificat de nomenament del òrgan de govern de l’entitat sol•licitant segons els seus estatuts, en el qual constin relacionades les persones que el conformen actualment , indicant càrrec, nom, cognom i DNI.
  • Resum de l’exercici econòmic de l’any 2020, on consti la subvenció rebuda de l’Ajuntament de L’Hospitalet i/o d’altres administracions públiques.
  • Sol·licitud de transferència bancària normalitzada per a entitats de nova creació, o bé per a aquelles que hagin canviat el número del compte corrent  o no l’hagin aportat abans a l’Ajuntament de L’Hospitalet.
  • Declaració responsable on consti que l'equip de professionals és adequat i suficient, fent constar el nombre de voluntaris i de professionals i especificant les titulacions de cadascun d'ells.
  • Còpia de la pòlissa d'assegurances contractada per l'entitat sol·licitant o de la qual sigui beneficiària on constin les cobertures establertes per la legislació aplicable a l'activitat respecte a accidents i responsabilitat civil, així com del justificant del pagament de la prima corresponent que acrediti la vigència de la pòlissa durant el període d'execució de les activitats objecte de subvenció.
  • Un llistat d'inscrits per cadascuna de les activitats per a les quals se sol·licita subvenció. Si en el moment de la presentació de la sol·licitud no s'ha finalitzat el període d'inscripció a aquestes activitats, s'haurà de lliurar una previsió d'inscrits indicant el dia de finalització d'aquest període, moment en el qual hauran de lliurar la llista d'inscrits.
  • Oficina d'Atenció Ciutadana
    C. Girona n° 10, BS pis. CP: 08901 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació sanitària actual aquesta oficina només atendrà amb cita prèvia. Per concertar cita feu clic a https://www.l-h.cat/citaoac Horari habitual Dilluns a divendres: 8:30 a 14 h Dilluns a dijous : 16:00 a 19 h.
    Mapa
  • Regidoria Districte I
    RB Just Oliveras n° 0023. CP: 08901 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació sanitària actual aquesta oficina només atendrà amb cita prèvia. Per concertar cita feu clic a https://www.l-h.cat/citaregidoria o truqueu a la regidoria. Horari habitual:
    Dilluns a divendres: 9-14h
    Dimarts i dijous: 16-19 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Districte II
    C. Mare de Déu dels Desemparats n° 0087. CP: 08904 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació sanitària actual aquesta oficina només atendrà amb cita prèvia.  Per concertar cita feu clic a https://www.l-h.cat/citaregidoria o truqueu a la regidoria. Horari habitual:

    Dilluns i divendres: 9:00 a 14:00 h
    Dimarts i dijous: 16:00 a 19:00 h


    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Districte III
    AV Metro n° 0018. CP: 08902 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació sanitària actual aquesta oficina només atendrà amb cita prèvia. Per concertar cita feu clic a https://www.l-h.cat/citaregidoria o truqueu a la regidoria. Horari habitual:

    Dilluns a divendres: 9-14 h 
    Dimarts i dijous: 16-19 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris Aquesta oficina romandrà tancada el dilluns 11 d'octubre de 2021.
    Mapa
  • Regidoria Districte IV-V
    C. Belchite n° 5. CP: 08906 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació sanitària actual aquesta oficina només atendrà amb cita prèvia. Per concertar cita feu clic a https://www.l-h.cat/citaregidoria o truqueu a la regidoria. Horari habitual:

    Dilluns a divendres: 9-14 h 
    Dimarts i dijous: 16-19 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Districte VI
    PL Cultura n° 1. CP: 08907 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació sanitària actual aquesta oficina només atendrà amb cita prèvia. Per concertar cita feu clic a https://www.l-h.cat/citaregidoria o truqueu a la regidoria. Horario habitual:

    Dilluns a divendres: 9-14 h 
    Dimarts i dijous: 16:30-19 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Sanfeliu
    C. Emigrant n° 0027. CP: 08906 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: ATENCIÓ! Divendres 8 d'octubre i dilluns 11 d'octubre del 2021 la regidoria romandrà tancada. Horari habitual: Dilluns, dimarts, dijous i divendres: 12 h - 14 h 
    Dimecres: 9 h -11 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa

QUÈ PASSA DESPRÉS

La resolució del procediment es notificarà als interessats.

Les subvencions podran denegar-se per incompliment dels requisits establerts a les bases o per haver-se exhaurit el crèdit pressupostari.

MÉS INFORMACIÓ

  • Per a cada activitat o projecte per al qual es vulgui sol·licitar la concessió d'una subvenció caldrà presentar una sol·licitud.
  • Les sol·licituds i els documents que les acompanyen podran presentar-se tant en català com en castellà i hauran d’evitar el llenguatge sexista en la seva redacció.
  • En el cas de persones jurídiques o entitats sense personalitat jurídica, tota la documentació que s’adjunti als formularis haurà d’anar degudament signada electrònicament pel beneficiari o pel seu representant.
  • No es tindrà en compte cap documentació lliurada que no s'acompanyi dels corresponents formularis, excepte que siguin per adjuntar a una sol·licitud anterior o en resposta a un requeriment de l’Ajuntament.

Tant els criteris de valoració, com més informació referent a aquesta convocatòria, els podreu consultar en la convocatòria i bases de subvencions en l'àmbit del lleure enllaçada en l'apartat de 'Normativa aplicable'..  

TEMPS DE RESPOSTA

El termini màxim per a la resolució definitiva serà de tres mesos, a comptar a partir del dia següent de la presentació de la sol·licitud i conclou el mateix dia (en numeral) equivalent a la data de presentació.

EFECTE DEL SILENCI ADMINISTRATIU

Transcorregut el termini legal sense que l’ajuntament hagi notificat cap resolució, la petició s'entendrà desestimada..  

NORMATIVA APLICABLE

  • La Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions
  • El Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el seu reglament de desenvolupament
  • L’ordenança general reguladora de la concessió de subvencions de l’Ajuntament de L’Hospitalet (BOPB 10/02/2005)
  • Les bases d’execució del pressupost general per a l’exercici de l'any en què s'ha sol·licitat la subvenció
  • La legislació de procediment administratiu aplicable amb caràcter supletori
.  

SI TENIU CAP DUBTE PODEU TRUCAR A:

.  

ÒRGAN DE RESOLUCIÓ

Tinent d'alcalde o Regidor/a de l'àrea.  

Enllaços d'interès

  • Oficines de registre
  • Carpeta ciutadana
  • Contacteu
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a Oficicina virtual de tràmits
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Agencia Tributària
  • Sede electrónica del catastro
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400