Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Renovació del distintiu de "vehicle comercial" o de "vehicle verd"

Imprimir
Sol·licitud per a renovar el distintiu de "vehicle comercial" o de "vehicle verd", segons el cas, sempre que es mantinguin les condicions que el van concedir..  

QUI EL POT DEMANAR

La persona titular del distintiu de "vehicle comercial" o "vehicle verd", segons el cas.

COM ES POT TRAMITAR

Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid. .

1. Cliqueu sobre el botó Tramitar.
2. Identifiqueu-vos amb qualsevol dels sistemes acceptats pel servei VÀLid. .
3. Empleneu el formulari que s'obrirà.
4. Adjunteu, si cal, els arxius o fitxers de la documentació necessària pel tràmit.
5. Cliqueu enviar. En aquest moment estareu signant la sol·licitud per presentar-la al registre electrònic de l'ajuntament

Finalitzat el tràmit rebreu un correu electrònic amb el justificant de la seva presentació.

Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de la aplicació.
PRESENCIALMENT:
Podeu aportar la documentació necessària a qualsevol de les oficines indicades o presentar-la per qualsevol mitjà admissible en dret segons la normativa legal vigent.
Documentació necessària
  • Instància general (2 còpies), indicant un telèfon de contacte per a possibles comunicacions amb vostè.
Si heu canviat de vehicle, a més heu d'adjuntar:
  • Targeta tècnica d'inspecció del vehicle (fotocòpia).
Impresos associats

QUÈ PASSA DESPRÉS

Se li avisarà telefònicament per a recollir el distintiu.

Si no es concedeix, el departament es posarà en contacte amb vostè al telèfon indicat a la instància.

PREU

La renovació d'aquests distintius és gratuïta..  

VALIDESA

Aquest distintiu caduca cada any. Passat el període de validesa la persona sol·licitant podrà tornar a demanar la seva renovació.

TEMPS DE RESPOSTA

El termini legal de resposta és de 3 mesos a partir del registre de la sol·licitud.
El departament realitza el tràmit en menys d'un mes i mig a partir del registre de la sol·licitud.

SI TENIU CAP DUBTE O SUGGERIMENT PODEU TRUCAR A:

.  

ÒRGAN DE RESOLUCIÓ

Tinent d'alcalde o Regidor/a de l'àrea.  

Enllaços d'interès

  • Carpeta ciutadana
  • Bústia ciutadana
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a cat365.net
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Sede electrónica del catastro
  • Agencia Tributària
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400