Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Reserva d’estacionament per mudances

Imprimir
Sol·licitud d'autorització per a la reserva d'estacionament o tancament del carrer, per a la realització de mudances..  

QUAN ES POT FER

S'estableix un termini de 3 dies d'antelació a la data d'inici d'ocupació..  

COM ES POT TRAMITAR

PRESENCIALMENT:
NOTA INFORMATIVA RESPECTE A LA PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS A LES OFICINES DE REGISTRE

A partir del 2 de juliol de 2018 no caldrà aportar dos exemplars dels documents que s'adjunten a les sol·licituds que es lliuren en el Registre General d'Entrada. N'hi ha prou amb la presentació dels documents sol·licitats, els quals els seran retornats un cop siguin digitalitzats de forma segura. La documentació no es podrà presentar enquadernada i, preferiblement, tampoc grapada i es recomana lliurar-la en format digital sempre que sigui possible (preferiblement en un USB enlloc de CD).

Aporteu la documentació necessària a la nostra oficina.
Documentació necessària
  • DNI (original) o NIE ( original ) en el cas d'un particular.
  • CIF en el cas de ser una empresa
  • Autoliquidació en el moment de la sol.licitud. Aquesta es farà efectiva a qualsevol oficina de BBVA.

PREU

Tarifa segons les ordenances fiscals municipals vigents..  

SI TENIU CAP DUBTE PODEU TRUCAR A:

.  

ÒRGAN DE RESOLUCIÓ

Sense resolució d'òrgan.  

Enllaços d'interès

  • Oficines de registre
  • Carpeta ciutadana
  • Contacteu
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a cat365.net
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Sede electrónica del catastro
  • Agencia Tributària
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400