Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Informe o certificat de canvi d'ús i canvi de nom i/o numeració d'una finca

Imprimir
El informe o certificat de canvi d’ús d’una finca o local expressa l’ús que d’acord amb les dades del departament de llicències consta d’acord amb la llicència atorgada, la possibilitat del canvi d’acord amb els paràmetres urbanístics aplicables, si existeix cap expedient obert de legalitat urbanística i, si fos el cas i es pogués modificar l’ús, el paràmetres bàsics que s’haurien de complir.

El informe o certificat de canvi de nom de carrer i/o numeració d’una finca expressa si d’acord amb les dades dels arxius municipals consta alguna modificació en aquest sentit i des de quina data consta que s’ha produït..  

QUI EL POT DEMANAR

La persona titular de l’obra/activitat, o qui actuï en la seva representació, degudament acreditada, i en el cas de persones jurídiques el seu representant legal. En aquest cas s’ha d’aportar document que acrediti la representació.

COM ES POT TRAMITAR

PRESENCIALMENT:

La documentació annexa a la sol·licitud s’aportarà en suport electrònic, amb les següents característiques:
  • Plànols en versió editable i en versió pdf amb signatura digital

  • Resta de documentació en versió pdf amb signatura digital (un arxiu per cada document)

Presenteu la documentació que s’esmenta tot seguit, a les oficines indicades
Documentació necessària
Documentació general:
  1. Sol·licitud segons model normalitzat.
  2. Document acreditatiu de l’acceptació del deute o liquidació efectiva de les taxes i impostos corresponents, segons les ordenances fiscals vigents.
  3. DNI, NIE o targeta d’identificació fiscal del titular.
  4. En les sol·licituds a nom d’una persona jurídica, escriptura de constitució de la societat, poders i DNI del representant.
  5. Plànol d’emplaçament per identificar la finca objecte de l’informe.
  • Serveis d'Informació EPHUS
    C. Migdia n° 5, 04 pis. CP: 08901 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació de contenció decretada aquesta oficina romandrà tancada fins nou avís.

    Horari habitual:

    Dilluns a divendres (no festius) de 8.30 a 13.30 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa

MÉS INFORMACIÓ

Es farà lliurament del certificat presencialment al servei d’Atenció al Públic del Servei d’Urbanisme o mitjançant correu a sol·licitud de l’interessat.

L'informe de canvi d’ús té una vigència d’un mes i el certificat de sis mesos.

L'informe o certificat de canvi de nom té una vigència il·limitada..  

PREU

Segons les ordenances fiscals vigents..  

TEMPS DE RESPOSTA

El departament respon en un màxim de 21 dies des del registre de la sol·licitud.

SI TENIU CAP DUBTE PODEU TRUCAR A:

  • Serveis d'Informació EPHUS
    Informació: 667992077
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació de contenció decretada aquesta oficina romandrà tancada fins nou avís.

    Horari habitual:

    Dilluns a divendres (no festius) de 8.30 a 13.30 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
.  

ÒRGAN DE RESOLUCIÓ

Sense resolució d'òrgan.  

Enllaços d'interès

  • Oficines de registre
  • Carpeta ciutadana
  • Contacteu
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a Oficicina virtual de tràmits
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Agencia Tributària
  • Sede electrónica del catastro
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400