Logo Ajuntament de L'Hospitalet

Informe o certificat de canvi de nom i/o numeració d'una finca

El informe o certificat de canvi de nom de carrer i/o numeració d’una finca expressa si d’acord amb les dades dels arxius municipals consta alguna modificació en aquest sentit i des de quina data consta que s’ha produït.

El termini legal de resolució es de tres mesos.

El termini d’emissió de l’informe o certificat és d’un mes, a comptar des de la data de presentació de la sol·licitud; termini que restarà suspès si es demana una esmena o millora de la documentació d’acord amb el que preveu la normativa que regula el procediment administratiu comú. Aquest termini podrà ampliar-se si ho justifiquen el volum o la complexitat de la informació requerida.

Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid.

  1. Cliqueu sobre el botó Tramitar on-line.
  2. Identifiqueu-vos amb qualsevol dels sistemes acceptats pel servei VÀLid.
  3. Empleneu el formulari que s'obrirà.
  4. Adjunteu, si cal, els arxius o fitxers de la documentació necessària per al tràmit.
  5. Cliqueu enviar. En aquest moment estareu signant la sol·licitud per presentar-la al registre electrònic de l'ajuntament
Finalitzat el tràmit rebreu un correu electrònic amb el justificant de la seva presentació.

Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de l'aplicació.

Documentació necessària

Fotocòpia escriptures immoble

Tramitar on-line

Podeu aportar la documentació necessària a qualsevol de les oficines indicades o presentar-la per qualsevol mitjà admissible en dret segons la normativa legal vigent. Podeu consultar els punts de registre a www.l-h.cat/oficinesregistre

Instància en paper

Sol·licitud

Documentació necessària

Fotocòpia escriptures immoble 

Rebuda la sol·licitud, s’emetrà la liquidació a la persona sol·licitant.

La persona sol·licitant rebrà per notificació electrònica l’informe o el certificat