QUÈ PASSA DESPRÉS
La relació d'admesos/es i/o exclosos/es es farà pública a la pàgina web
www.l-h.cat/seleccio i al tauler d'anuncis del c. Josep Prats 2.
En les convocatòries d'Oferta d'Ocupació Pública, aquesta relació també es publicarà en el DOGC.
Recordeu que disposeu d´un sistema de suscripció ( botó " SUBSCRIPCIÓ AVISOS" ) a la seu electrònica, de les convocatòries que us hagueu presentat, que permet informar dels anuncis que es vagin produint mitjançant un correu electrònic als subscriptors.
MÉS INFORMACIÓ
S'haurà de consultar la informació de cada convocatòria a la pàgina web municipal
www.l-h.cat/seleccio
Totes les convocatòries es publiquen als butlletins oficials BOPB i DOGC. A més, al BOE es publiquen les provisions de llocs de treball i les convocatòries de les promocions internes.
També es pot enviar la documentació necessària per correu interadministratiu o correu ordinari (sempre que la documentació vingui compulsada per funcionari/ària públic/a o notari).
La documentació aportada en una convocatòria es podrà recuperar al departament de Selecció de Personal durant els 3 mesos següents a la seva finalització. Passat aquest termini es procedirà a la destrucció total de les instàncies, currículums (amb tota la seva documentació) i proves de selecció.
Els recursos venen regulats a les bases de cada convocatòria.
Podeu sol·licitar un
certificat de participació en un procés selectiu.
.