Segons l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, respecte als llocs on es poden presentar documents, diu:
"Els documents que els interessats dirigeixin als òrgans de les administracions públiques es poden presentar:
a) Al registre electrònic de l’Administració o organisme a què es dirigeixin, així com a la resta de registres electrònics de qualsevol dels subjectes a què es refereix l’article 2.1.
b) A les oficines de correus, tal com s’estableixi reglamentàriament.
c) A les representacions diplomàtiques o oficines consulars d’Espanya a l’estranger.
d) A les oficines d’assistència en matèria de registres.
e) En qualsevol altre que estableixin les disposicions vigents.
Els registres electrònics de totes i cadascuna de les administracions han de ser plenament interoperables, de manera que se’n garanteixi la compatibilitat informàtica i interconnexió, així com la transmissió telemàtica dels assentaments registrals i dels documents que es presentin en qualsevol dels registres."
A aquest respecte, entre la resta de llocs indicats anteriorment, es pot fer la presentació a les oficines de registre que s'indiquen aquí.
En cas de voler fer la presentació telemàtica de documentació i sol·licituds dirigides a l'Administració Pública, les oficines de Correos disposen del servei ORVE, amb cost segons les seves tarifes vigents. Si el feu servir per dirigir escrits a l'Ajuntament de L'Hospitalet de Llobregat heu d'indicar el següent codi: L01081017
Ajuntament de L'Hospitalet
Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400