MÉS INFORMACIÓ
Es recorda que cal justificar el compliment de la normativa d’aplicació de prevenció i seguretat en matèria d’incendis, de les instruccions tècniques complementàries publicades per la Direcció General de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvaments, de les normes tècniques d’àmbit estatal o europeu (normes UNE, UNE EN...) i de les guies tècniques que siguin d’aplicació en prevenció i seguretat en matèria d’incendis.
Pel que fa a la documentació en suport digital (pendrive, CD...) cal que tingueu en compte que cada document ha de ser un arxiu independent, el nombre d’arxius no pot ser superior a 10 i la mida màxima de cada un no pot superar els 10 MB. El nom dels arxius que contenen el full inicial i el certificat de coincidència han de ser, estrictament, SP01 i SP02, sense afegir més noms.
A la web d’interior podeu trobar més informació i descarregar-vos els formularis:
http://www20.gencat.cat/portal/site/interior. EFECTE DEL SILENCI ADMINISTRATIU
Transcorregut el termini legal sense que l’ajuntament hagi notificat cap resolució, la petició s'entendrà estimada.
.