Les persones titulars de les dades, tractades per l’Ajuntament, tenen reconegut l’exercici dels següents drets:
-
DRET D’ACCÉS: Per sol.licitar quines dades té l’Ajuntament i quin ús es fa.
-
DRET DE RECTIFICACIÓ: Per sol.licitar la modificació o rectificació de les dades inexactes.
-
DRET DE SUPRESSIÓ: Per sol.licitar que les dades siguin eliminades i no es faci tractament d’elles, fora del que la normativa exigeixi conservar.
-
DRET DE LIMITACIÓ: Per sol.licitar un ús restringit de les dades. En determinades circumstàncies, els interessats podran sol•licitar la limitació del tractament de les seves dades, en aquest cas únicament es conservaran per a l'exercici o la defensa de reclamacions.
-
DRET D’OPOSICIÓ: Per sol.licitar que no es faci un ús concret de les dades, fora del que la normativa exigeixi. També per motius relacionats amb la seva situació particular, els interessats podran oposar-se al tractament de les seves dades. L’Ajuntament deixarà de tractar les dades, excepte per motius legítims o per a l'exercici o la defensa de possibles reclamacions.
-
DRET DE PORTABILITAT: Per sol.licitar, quan sigui possible i si escau, rebre les dades personals, en un format estructurat, d’ús comú i de lectura mecànica.
En qualsevol moment, les persones titulars de les dades, poden exercir el seu dret d’accés, de rectificació, de supressió, de limitació, d’oposició i de portabilitat al tractament de la informació sobre les seves dades personals, de forma:
-
PRESENCIAL, davant l’Oficina d’Atenció Ciutadana, carrer de Girona, 10, planta baixa. Telèfons gratuïts 010 i 900 100 277 (fora de L’Hospitalet i mòbils). La sol•licitud haurà de contenir les següents dades: nom i cognoms de la persona interessada, adreça, fotocòpia del DNI o passaport i contingut concret del dret exercitat, o bé,
-
ELECTRÒNICA, presentant el formulari corresponent ubicat a la Seu electrònica, del web municipal. La sol•licitud haurà de contenir les següents dades: nom i cognoms de la persona interessada, adreça, fotocòpia del DNI o passaport i contingut concret del dret exercitat.
La sol·licitud haurà d'indicar clarament en l'assumpte: Exercici de drets RGPD.
La persona titular de les dades que faci servir els serveis oferts, a través del Web de l'Ajuntament, haurà de facilitar les dades demanades segons el principi de bona fe i per tant, no es podran donar dades inexactes o inexistents.
Així mateix, en cas de no estar satisfet amb la resposta a l’exercici dels seus drets, i en tot cas, sempre que ho consideri oportú, podrà presentar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades a través de la seva seu electrònica a
https://apdcat.gencat.cat