Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Declaració de vehicle fora d’ús

Imprimir
Autorització a l'Ajuntament per retirar de la via pública, del terme municipal de L'Hospitalet, un vehicle pel seu desballestament i baixa..  

QUI EL POT DEMANAR

La persona titular del vehicle o qui la representi legítimament mitjançant autorització escrita.

COM ES POT TRAMITAR

PRESENCIALMENT:
NOTA INFORMATIVA RESPECTE A LA PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS A LES OFICINES DE REGISTRE

A partir del 2 de juliol de 2018 no caldrà aportar dos exemplars dels documents que s'adjunten a les sol·licituds que es lliuren en el Registre General d'Entrada. N'hi ha prou amb la presentació dels documents sol·licitats, els quals els seran retornats un cop siguin digitalitzats de forma segura. La documentació no es podrà presentar enquadernada i, preferiblement, tampoc grapada i es recomana lliurar-la en format digital sempre que sigui possible (preferiblement en un USB enlloc de CD).

1) Emplenar la Declaració de vehicle fora d'ús i signar-la.

2) Adjuntar la documentació necessària.

3) Presentar la declaració amb tota la documentació a l'Oficina d'Atenció Ciutadana o a les Regidories de districte de l'Ajuntament o al al Departament Tècnic de Guàrdia Urbana
Documentació necessària
- Declaració de vehicle fora d'ús
- DNI de la persona titular i/o NIF de l'empresa titular del vehicle
- Permís de Circulació del vehicle (l'original s'entregarà amb la sol·licitud)
- Fitxa Tècnica del vehicle (l'original s'entregarà amb la sol·licitud)

També, en cas de pèrdua de la documentació del vehicle:
- Acta de Declaració Jurada

També, en cas d'autoritzar a una persona a fer el tràmit:
- Autorització del titular
- Autorització / poders per part de l'empresa
- DNI de la persona autoritzada

També, en cas de que la persona titular sigui difunta:
- Certificat de defunció i llibre de família on apareix reflectit el parentesc de la persona que hereta el vehicle 
  • Oficina d'Atenció Ciutadana
    C. Girona n° 10, BS pis. CP: 08901 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: Dilluns a divendres: 8.30-14 h
    Mapa
  • Regidoria Districte I
    RB Just Oliveras n° 0023. CP: 08901 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: Dilluns a dijous: 9-14 i 16-19 h
    Divendres: 9-14 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Districte II
    C. Mare de Déu dels Desemparats n° 0087. CP: 08904 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: De dilluns a divendres matins de 9:00 a 14:00 hores
    De dilluns a dijous tardes de 16:00 a 19:00 hores
    Divendres tarda tancada

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Districte III
    AV Metro n° 0018. CP: 08902 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: Dilluns a divendres: 9-14 h 
    Dilluns a dijous: 16-19 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Districte IV-V
    C. Belchite n° 5. CP: 08906 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: Dilluns a divendres: 9-14 h 
    Dilluns a dijous: 16-19 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Districte VI
    PL Cultura n° 1. CP: 08907 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: Dilluns a divendres: 9-14 h 
    Dilluns a dijous: 16:30-19 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Sanfeliu
    C. Emigrant n° 0027. CP: 08906 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: Dilluns a divendres: 9-14 h 

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa

MÉS INFORMACIÓ

El Servei de Guàrdia Urbana és farà càrrec de la retirada del vehicle de la vía pública i el trasllat al dipòsit de desballestament, qui procedirà a la seva destrucció i tramitar la corresponent baixa a la Prefectura Provincial de Trànsit. La baixa de l'Impost de Circulació (IVTM) la tramitarà el Departament de Gestió Tributària , després de rebre informació des del Gabinet Tècnic de la Guàrdia Urbana.

L'Impost de Circulació es mereix fins a la data en que es tramita la sol·licitud de baixa davant la Prefectura Provincial de Trànsit, que trànsit faci l'anotació de baixa definitiva als seus arxius. Per tant, si es sol·licita la baixa durant l'últim trimestre de l'any, potser no s'arribi a temps a fer la baixa a trànsit i s'hagi de pagar part del rebut de l'IVTM de l'any següent.
.  

TEMPS DE RESPOSTA

Sense termini legal de resolució

EFECTE DEL SILENCI ADMINISTRATIU

Transcorregut el termini legal sense que l’ajuntament hagi notificat cap resolució, la petició s'entendrà estimada..  

SI TENIU CAP DUBTE PODEU TRUCAR A:

.  

ÒRGAN DE RESOLUCIÓ

Tinent d'alcalde o Regidor/a de l'àrea.  

Enllaços d'interès

  • Oficines de registre
  • Carpeta ciutadana
  • Contacteu
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a cat365.net
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Sede electrónica del catastro
  • Agencia Tributària
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400