Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Llicencia d'ocupació per actes a la via pública organitzats i realitzats per entitats sense ànim de lucre

Imprimir
Sol·licitud per a l'obtenció d'una llicència d'ocupació de via pública que tingui per finalitat una activitat que tingui arrels a la ciutat i siguin d'interès social, educatiu, cultural, benèfic o esportiu per al barri, districte o tota la ciutat, sempre que s'organitzi i realitzi per una entitat o associació sense ànim de lucre.

Aquests actes organitzats per entitats s'hauran de restringir al seu districte, excepte quan l'acte es pugui considerar de ciutat i/o hagi autorització de l'altre districte..  

QUI EL POT DEMANAR

Entitats o associacions inscrites al Registre Municipal d'Entitats de L'Hospitalet.

QUAN ES POT FER

S'estableix un termini de 20 dies d'antelació de la presentació de la instància a la data d'inici de la llicència..  

COM ES POT TRAMITAR

Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid. .

1. Cliqueu sobre el botó Tramitar.
2. Identifiqueu-vos amb qualsevol dels sistemes acceptats pel servei VÀLid. .
3. Empleneu el formulari que s'obrirà.
4. Adjunteu, si cal, els arxius o fitxers de la documentació necessària pel tràmit.
5. Cliqueu enviar. En aquest moment estareu signant la sol·licitud per presentar-la al registre electrònic de l'ajuntament

Finalitzat el tràmit rebreu un correu electrònic amb el justificant de la seva presentació.

Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de la aplicació.
PRESENCIALMENT:
NOTA INFORMATIVA RESPECTE A LA PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS A LES OFICINES DE REGISTRE

A partir del 2 de juliol de 2018 no caldrà aportar dos exemplars dels documents que s'adjunten a les sol·licituds que es lliuren en el Registre General d'Entrada. N'hi ha prou amb la presentació dels documents sol·licitats, els quals els seran retornats un cop siguin digitalitzats de forma segura. La documentació no es podrà presentar enquadernada i, preferiblement, tampoc grapada i es recomana lliurar-la en format digital sempre que sigui possible (preferiblement en un USB enlloc de CD).

Requeriments
  • L'entitat o associació ha d'estar inscrita al Registre Municipal d'Entitats de L'Hospitalet.
  • Tenir una assegurança, a nom de l'entitat, de responsabilitat civil per un valor de 600.001 €.
  • Si l'acte incorpora activitats econòmiques subjectes a llicència, aquesta haurà d'estar tramitada amb anterioritat a l'autorització de l'acte.
  • L'acte no pot coincidir amb altre demanat amb anterioritat o altre que sigui tradicional.
Podeu aportar la documentació necessària a qualsevol de les oficines indicades o presentar-la per qualsevol mitjà admissible en dret segons la normativa legal vigent
Documentació necessària
  • Instància general (2 còpies)
  • Memòria de l'activitat especificant l'horari, lloc, previsió de públic, acte, plànols amb recorreguts i circuits en cas d'actes esportius, etc (1 còpia)
  • Assegurança de responsabilitat civil (fotocòpia)
Impresos associats

QUÈ PASSA DESPRÉS

El departament gestor demanarà al districte que aporti el seu vist-i-plau en quant al lligam amb el territori.

Si l'acte té a veure amb alguna àrea en concret (Cultura, Esports, Ensenyament, Civisme, etc.) es demanarà el seu vist-i-plau, en quant no es contradiu amb les línies fixades pel desenvolupament de les accions municipals.

Si la celebració de l'acte es sol·licita per a la Plaça de l'Ajuntament (restringit pel nombre d'actes), el departament gestor demanarà el vist-i-plau de l'Alcaldia.

Una vegada fetes totes les comprovacions, el departament gestor autoritzarà o denegarà la celebració de l'acte i li comunicarà a l'entitat aquesta decisió.

Si s'autoritza, haureu de passar a recollir la llicència d'ocupació de via pública abans que tingui lloc l'acte i el departament gestor us indicarà les mesures tècniques que haureu d'adoptar per a portar a terme la seva celebració.

TEMPS DE RESPOSTA

El departament dóna resposta en un termini inferior a 2 mesos des de la data de registre de la sol·licitud.

SI TENIU CAP DUBTE PODEU TRUCAR A:

.  

ÒRGAN DE RESOLUCIÓ

Tinent d'alcalde o Regidor/a de l'àrea.  

Enllaços d'interès

  • Carpeta ciutadana
  • Contacteu
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a cat365.net
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Sede electrónica del catastro
  • Agencia Tributària
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400