Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Autorització per a rodatge de pel·lícules o vídeos i sessions fotogràfiques amb finalitat publicitària

Imprimir
Sol·licitud d'una autorització per a poder realitzar el rodatge de pel·lícules, així com vídeos i sessions fotogràfiques, quan tenen una finalitat d'anunci comercial.

Heu de realitzar aquest tràmit si voleu fer ús de qualsevol zona dintre del municipi de L'Hospitalet, excepte si només voleu imatges de la zona de la Ciutat de la Justícia. En aquest cas heu de posar-vos en contacte amb les seves oficines. .  

QUI EL POT DEMANAR

Qualsevol persona jurídica interessada.

QUAN ES POT FER

S'estableix un termini de 15 dies hàbils d'antelació de la presentació del formulari a la data d'inici de l'activitat.

Si es necessita tall de trànsit, retirada de vehicles i/o d'elements de la via pública, presència de la Guàrdia Urbana, etc., el termini d'antelació serà de 20 dies hàbils..  

COM ES POT TRAMITAR

Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid. .

1. Cliqueu sobre el botó Tramitar.
2. Identifiqueu-vos amb qualsevol dels sistemes acceptats pel servei VÀLid. .
3. Empleneu el formulari que s'obrirà.
4. Adjunteu, si cal, els arxius o fitxers de la documentació necessària pel tràmit.
5. Cliqueu enviar. En aquest moment estareu signant la sol·licitud per presentar-la al registre electrònic de l'ajuntament

Finalitzat el tràmit rebreu un correu electrònic amb el justificant de la seva presentació.

Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de la aplicació.
PRESENCIALMENT:
Podeu aportar la documentació necessària a qualsevol de les oficines indicades o presentar-la per qualsevol mitjà admissible en dret segons la normativa legal vigent.
Documentació necessària
  • Instància general (2 còpies)
  • NIF de persona jurídica (fotocòpia)
  • Memòria de l'activitat on es facin constar totes les necessitats del rodatge (talls de carrer, plataformes, il·luminació, reserves d'estacionament, plànol de la zona de gravació, etc.) (1 còpia)
  • Pòlissa d'assegurança que cobreixi els béns mobles i immobles, així com de responsabilitat civil que cobreixi els danys que es puguin ocasionar durant l'activitat (fotocòpia).
  • Rebut del pagament de l'assegurança (fotocòpia)
  • En el cas de fer una petició on una part afecta a l'àrea de la Ciutat de la Justícia i altra a la resta del municipi de L'Hospitalet, heu d'adjuntar el vist-i-plau o llicència de la Ciutat de la Justícia (fotocòpia).
Impresos associats

QUÈ PASSA DESPRÉS

Si teniu el vist-i-plau al rodatge o sessió fotogràfica, el departament gestor us ho comunicarà perquè pugueu començar a tramitar, si és el cas, les reserves d'estacionament, talls de carrer, acompanyament de la Guàrdia Urbana, etc.

Una vegada pagada la taxa i obtingut el vist-i-plau dels altres departaments gestors es concedirà la llicència.

PREU

Segons les ordenances fiscals vigents..  

SI TENIU CAP DUBTE O SUGGERIMENT PODEU TRUCAR A:

.  

ÒRGAN DE RESOLUCIÓ

Tinent d'alcalde o Regidor/a de l'àrea.  

Enllaços d'interès

  • Carpeta ciutadana
  • Bústia ciutadana
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a cat365.net
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Sede electrónica del catastro
  • Agencia Tributària
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400