Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Neteja de pintades de parets i façanes

Escoltar contingut (nova finestra)Imprimir
Servei de neteja de pintades de parets, façanes  i de retirada d'elements o símbols franquistes de la nostra ciutat.

L'objectiu és millorar el paisatge urbà de L'Hospitalet eliminant de les nostres façanes i parets les pintades i els grafitis que alguns ciutadans i algunes ciutadanes poc respectuosos hi realitzen..  

QUI EL POT DEMANAR

S'adreça A LES PERSONES PROPIETÀRIES QUE EL SOL·LICITIN, tant individualment com en l'àmbit de les comunitats de propietaris i propietàries de finques de la ciutat.

L'autorització i sol·licitud del servei només s'ha de presentar una vegada i consisteix a emplenar i firmar l'imprès corresponent, adjuntant l'acta de l'assemblea de la comunitat de propietaris i propietàries en que s'autoritza el president, la presidenta o representant i en què s'acorda sol·licitar aquest servei.

COM ES POT TRAMITAR

PRESENCIALMENT:
Aporteu l'autorització i la sol·licitud de neteja de pintades a parets i façanes juntament amb la documentació necessària.
Documentació necessària
Original i fotocòpia de la documentació següent: 

Si sou el propietari o la propietària de la finca:
  • DNI de la persona sol·licitant.
  • Últim rebut al vostre nom, de l'IBI o, en el seu defecte, l'escriptura de compravenda de la finca.
Si formeu part d'una comunitat de propietaris i propietàries de la finca 
  • DNI del president o de la presidenta.
  • Acta de l'assemblea de la comunitat de propietaris i propietàries en que s'autoritza el president, la presidenta o representant de la comunitat i en què s'acorda sol·licitar aquest servei de neteja de façanes.
Si ho demana l'administrador, l'administradora o representant del propietari o de la propietària de la finca.
  • DNI de la persona sol·licitant.
  • DNI de l'administrador, l'administradora o representant.
  • L'escriptura de poders suficients per administrar o representar o, en el seu defecte, l'autorització del propietari o de la propietària per actuar, en nom seu, en relació amb la sol·licitud del servei de neteja de façanes.
Si ho demana l'administrador, l'administradora o representant de la comunitat de propietaris i propietàries de la finca
  • DNI del president o de la presidenta.
  • DNI de l'administrador, l'administradora o representant.
  • L'escriptura de poders suficients per administrar o representar o, en el seu defecte, l'autorització de la comunitat de propietaris i propietàries, per actuar, en nom seu, en relació amb la sol·licitud del servei de neteja de façanes.
  • L'acta de l'assemblea de la comunitat de propietaris i propietàries en que s'autoritza el president, la presidenta o representant i en què s'acorda sol·licitar aquest servei de neteja de façanes.
En tots els casos
  • L'imprès d'autorització degudament emplenat i signat.

MÉS INFORMACIÓ

Un cop feta la sol·licitud, no cal tornar a fer-la.

Les neteges es realitzaran periòdicament seguint rutes de treball predeterminades exclusivament entre les comunitats que hagin realitzat la sol·licitud corresponent. 

LLOCS D'INFORMACIÓ: A la vostra regidoria de districte..  

PREU

Es realitzarà de forma GRATUÏTA I CONTINUADA, en funció de les disponibilitats tècniques dels equips de neteja, de forma periòdica i seguint rutes de treball predeterminades..  

SI TENIU CAP DUBTE O SUGGERIMENT PODEU TRUCAR A:

.  
  • Carpeta ciutadana
  • Bústia ciutadana
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a cat365.net
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Sede electrónica del catastro
  • Agencia Tributària

Enllaços d'interès

  • Carpeta ciutadana
  • Bústia ciutadana
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a cat365.net
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Sede electrónica del catastro
  • Agencia Tributària
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400