Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Llicencia d'ocupació per actes a la via pública organitzats i realitzats per entitats sense ànim de lucre

Imprimir
Sol·licitud per a l'obtenció d'una llicència d'ocupació de via pública que tingui per finalitat una activitat que tingui arrels a la ciutat i siguin d'interès social, educatiu, cultural, benèfic o esportiu per al barri, districte o tota la ciutat, sempre que s'organitzi i realitzi per una entitat o associació sense ànim de lucre.

Aquests actes organitzats per entitats s'hauran de restringir al seu districte, excepte quan l'acte es pugui considerar de ciutat i/o hagi autorització de l'altre districte..  

QUI EL POT DEMANAR

Entitats o associacions inscrites al Registre Municipal d'Entitats de L'Hospitalet.

QUAN ES POT FER

S'estableix un termini de 20 dies d'antelació de la presentació de la instància a la data d'inici de la llicència..  

COM ES POT TRAMITAR

Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid. .

1. Cliqueu sobre el botó Tramitar.
2. Identifiqueu-vos amb qualsevol dels sistemes acceptats pel servei VÀLid. .
3. Empleneu el formulari que s'obrirà.
4. Adjunteu, si cal, els arxius o fitxers de la documentació necessària pel tràmit.
5. Cliqueu enviar. En aquest moment estareu signant la sol·licitud per presentar-la al registre electrònic de l'ajuntament

Finalitzat el tràmit rebreu un correu electrònic amb el justificant de la seva presentació.

Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de la aplicació.
PRESENCIALMENT:
Requeriments
  • L'entitat o associació ha d'estar inscrita al Registre Municipal d'Entitats de L'Hospitalet.
  • Tenir una assegurança, a nom de l'entitat, de responsabilitat civil per un valor de 600.001 €.
  • Si l'acte incorpora activitats econòmiques subjectes a llicència, aquesta haurà d'estar tramitada amb anterioritat a l'autorització de l'acte.
  • L'acte no pot coincidir amb altre demanat amb anterioritat o altre que sigui tradicional.
Podeu aportar la documentació necessària a qualsevol de les oficines indicades o presentar-la per qualsevol mitjà admissible en dret segons la normativa legal vigent
Documentació necessària
  • Instància general (2 còpies)
  • Memòria de l'activitat especificant l'horari, lloc, previsió de públic, acte, plànols amb recorreguts i circuits en cas d'actes esportius, etc (1 còpia)
  • Assegurança de responsabilitat civil (fotocòpia)

QUÈ PASSA DESPRÉS

El departament gestor demanarà al districte que aporti el seu vist-i-plau en quant al lligam amb el territori.

Si l'acte té a veure amb alguna àrea en concret (Cultura, Esports, Ensenyament, Civisme, etc.) es demanarà el seu vist-i-plau, en quant no es contradiu amb les línies fixades pel desenvolupament de les accions municipals.

Si la celebració de l'acte es sol·licita per a la Plaça de l'Ajuntament (restringit pel nombre d'actes), el departament gestor demanarà el vist-i-plau de l'Alcaldia.

Una vegada fetes totes les comprovacions, el departament gestor autoritzarà o denegarà la celebració de l'acte i li comunicarà a l'entitat aquesta decisió.

Si s'autoritza, haureu de passar a recollir la llicència d'ocupació de via pública abans que tingui lloc l'acte i el departament gestor us indicarà les mesures tècniques que haureu d'adoptar per a portar a terme la seva celebració.

TEMPS DE RESPOSTA

El departament dóna resposta en un termini inferior a 2 mesos des de la data de registre de la sol·licitud..  

SI TENIU CAP DUBTE O SUGGERIMENT PODEU TRUCAR A:

.  

ÒRGAN DE RESOLUCIÓ

Tinent d'alcalde o Regidor/a de l'àrea.  

Enllaços d'interès

  • Carpeta ciutadana
  • Bústia ciutadana
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a cat365.net
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Sede electrónica del catastro
  • Agencia Tributària
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400