Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Petició d'assistència i suport a simulacres d'emergències

Imprimir
Sol·licitud per a que us assisteixi personal tècnic de Protecció Civil de l'Ajuntament com a suport per al muntatge i supervisió en simulacres de situacions d'emergència a la vostra activitat o centre..  

QUI EL POT DEMANAR

Podeu fer la sol·licitud qualsevol persona que actueu en representació de l'entitat, associació o empresa interessada.

QUAN ES POT FER

S'estableix un termini de 15 dies d'antelació de la sol·licitud a la data prevista del simulacre..  

COM ES POT TRAMITAR

Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid. .

1. Cliqueu sobre el botó Tramitar.
2. Identifiqueu-vos amb qualsevol dels sistemes acceptats pel servei VÀLid. .
3. Empleneu el formulari que s'obrirà.
4. Adjunteu, si cal, els arxius o fitxers de la documentació necessària pel tràmit.
5. Cliqueu enviar. En aquest moment estareu signant la sol·licitud per presentar-la al registre electrònic de l'ajuntament

Finalitzat el tràmit rebreu un correu electrònic amb el justificant de la seva presentació.

Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de la aplicació.
PRESENCIALMENT:
Podeu aportar la documentació necessària a qualsevol de les oficines indicades o presentar-la per qualsevol mitjà admissible en dret segons la normativa legal vigent.
Documentació necessària
  • Instància general, indicant les dades següents:
    • Les vostres dades personals: nom, cognoms, número del document d'identitat, adreça, telèfon i correu electrònic de contacte.
    • NIF de l'empresa, associació o entitat i descripció de l'activitat que desenvolupa (centre comercial, llar d'infants, indústria de..., etc.)
    • Lloc, dia i hora en què voleu muntar el simulacre
    • Descripció del tipus de simulacre: número de participants i tipus (incendi, emergència química, despreniment, etc.).
    • Si us faria falta algun tipus d'attrezzo (suport de material o accessoris com emissors de fums, etc.)
Impresos associats

QUÈ PASSA DESPRÉS

El departament gestor es posarà en contacte al telèfon de contacte que deixeu per a acabar de concretar aquesta assistència al simulacre.

Amb posterioritat, en un termini no superior a 15 dies, rebreu un informe sobre l'actuació realitzada.

NORMATIVA APLICABLE

  • Decret 30/2015, de 3 de març, pel qual s'aprova el catàleg d'activitats i centres obligats a adoptar mesures d'autoprotecció i es fixa el contingut d'aquestes mesures.
  • Llei 31/1995, de 8 de novembre, de prevenció de riscos laborals.
.  

SI TENIU CAP DUBTE PODEU TRUCAR A:

.  

ÒRGAN DE RESOLUCIÓ

Sense resolució d'òrgan.  

Enllaços d'interès

  • Carpeta ciutadana
  • Contacteu
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a cat365.net
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Sede electrónica del catastro
  • Agencia Tributària
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400