Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Inscripció en l'Associació de voluntaris de protecció civil

Imprimir
Sol·licitud per a pertànyer a l'associació de voluntaris que dóna suport a la realització de tasques relacionades amb la protecció civil en actes o activitats dins del municipi de L'Hospitalet de Llobregat..  

COM ES POT TRAMITAR

Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid. .

1. Cliqueu sobre el botó Tramitar.
2. Identifiqueu-vos amb qualsevol dels sistemes acceptats pel servei VÀLid. .
3. Empleneu el formulari que s'obrirà.
4. Adjunteu, si cal, els arxius o fitxers de la documentació necessària pel tràmit.
5. Cliqueu enviar. En aquest moment estareu signant la sol·licitud per presentar-la al registre electrònic de l'ajuntament

Finalitzat el tràmit rebreu un correu electrònic amb el justificant de la seva presentació.

Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de la aplicació.
PRESENCIALMENT:
NOTA INFORMATIVA RESPECTE A LA PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS A LES OFICINES DE REGISTRE

A partir del 2 de juliol de 2018 no caldrà aportar dos exemplars dels documents que s'adjunten a les sol·licituds que es lliuren en el Registre General d'Entrada. N'hi ha prou amb la presentació dels documents sol·licitats, els quals els seran retornats un cop siguin digitalitzats de forma segura. La documentació no es podrà presentar enquadernada i, preferiblement, tampoc grapada i es recomana lliurar-la en format digital sempre que sigui possible (preferiblement en un USB enlloc de CD).

Podeu aportar la documentació necessària a qualsevol de les oficines indicades o presentar-la per qualsevol mitjà admissible en dret segons la normativa legal vigent.
Documentació necessària
  • Instància general, indicant les següents dades:
    • Les dades personals: nom, cognoms, número del document d'identitat, adreça de contacte, telèfon i/o correu electrònic
    • Experiència prèvia en temes de voluntariat o ajuda ciutadana
    • Motivació que us porta a demanar la inscripció en l'associació
Impresos associats

QUÈ PASSA DESPRÉS

Rebreu una trucada per a acabar de concretar les dades necessàries, si fa falta, i per a informar-vos de les proves d'accés (consistents en un test i unes proves físiques).

Una vegada accediu a l'associació se us facilitarà la formació, el material i les credencials oportunes per a poder desenvolupar les tasques encomanades.

VALIDESA

No heu de fer cap tipus de renovació per a continuar donant suport dins d'aquesta associació. Continueu pertanyent a l'associació fins al moment d'efectuar la baixa.

SI TENIU CAP DUBTE PODEU TRUCAR A:

.  

ÒRGAN DE RESOLUCIÓ

Sense resolució d'òrgan.  

Enllaços d'interès

  • Oficines de registre
  • Carpeta ciutadana
  • Contacteu
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a cat365.net
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Sede electrónica del catastro
  • Agencia Tributària
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400