Logo Ajuntament de L'Hospitalet

Informe del nombre de persones inscrites en un habitatge amb anterioritat a l'11 d'agost de 1984

Informe on consten el nombre de persones inscrites en un domicili, però no les seves dades personals, amb anterioritat a l'11 d'agost de 1984.

És un dels documents que pot ser requerit per l'Agència de l'Habitatge de Catalunya per a la verificació de dades en l'elaboració d'una cèdula d'habitabilitat de segona ocupació.

Has de tenir 16 anys o més.

El termini màxim de resposta és d'1 mes des de l'endemà de la presentació de la sol·licitud.

No obstant, el termini pot ampliar-se fins a 15 dies més si ho justifiquen el volum o la complexitat de la informació a la qual vols accedir. En aquest cas, t’enviarem una notificació abans que s’acabi el termini màxim per resoldre la sol·licitud.
Transcorregut el termini legal sense que l’ajuntament hagi notificat cap resolució, la petició s'entendrà estimada.

Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid.

  1. Cliqueu sobre el botó Tramitar on-line.
  2. Identifiqueu-vos amb qualsevol dels sistemes acceptats pel servei VÀLid.
  3. Empleneu el formulari que s'obrirà.
  4. Adjunteu, si cal, els arxius o fitxers de la documentació necessària per al tràmit.
  5. Cliqueu enviar. En aquest moment estareu signant la sol·licitud per presentar-la al registre electrònic de l'ajuntament
Finalitzat el tràmit rebreu un correu electrònic amb el justificant de la seva presentació.

Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de l'aplicació.

Tramitar on-line

Adreça’t a qualsevol de les oficines municipals indicades al final d’aquesta secció. També pots presentar la sol·licitud per qualsevol mitjà admissible en dret segons la normativa legal vigent. Pots consultar els punts de registre a www.l-h.cat/oficinesregistre

Abans, per agilitzar el tràmit, pots imprimir i emplenar el formulari de sol·licitud.

En el formulari de sol·licitud, cal que indiquis de forma clara:

  • Una adreça de contacte, preferentment electrònica.
  • L'adreça de l'habitatge de la qual vols obtenir l'informe.

Instància en paper

Sol·licitud

  • Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
  • Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
  • Decret 8/2021, de 9 de febrer, sobre la transparència i el dret d'accés a la informació pública.
No és necessària la resolució per part d'un òrgan administratiu

Elaborarem l'informe i te l'enviarem a través del sistema escollit (notificació electrònica o mitjançant correu postal).