Comunicació de l'existència d'un habitatge, local o nau ocupada

Comunicació que feu a l'Ajuntament per a informar sobre l'ocupació o la sospita d'ocupació d'un habitatge, local o nau a la ciutat de L'Hospitalet.

Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid.

  1. Cliqueu sobre el botó Tramitar on-line.
  2. Identifiqueu-vos amb qualsevol dels sistemes acceptats pel servei VÀLid.
  3. Empleneu el formulari que s'obrirà.
  4. Adjunteu, si cal, els arxius o fitxers de la documentació necessària per al tràmit.
  5. Cliqueu enviar. En aquest moment estareu signant la sol·licitud per presentar-la al registre electrònic de l'ajuntament
Finalitzat el tràmit rebreu un correu electrònic amb el justificant de la seva presentació.

Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de l'aplicació.

Tramitar on-line

Podeu comunicar l'ocupació trucant a qualsevol dels telèfons indicats.

Podeu aportar la documentació necessària a qualsevol de les oficines indicades o presentar-la per qualsevol mitjà admissible en dret segons la normativa legal vigent. Podeu consultar els punts de registre a www.l-h.cat/oficinesregistre

Instància en paper

Sol·licitud

Documentació necessària

  • Instància general, especificant:
    • L'adreça completa de l'habitatge, local o nau que s'ha ocupat
    • Si fa més o menys de 48 hores que està ocupat

  • Llei Orgànica 10/1995, de 23 de novembre, del Codi Penal.
Sense resolució d'òrgan

L'Oficina de Gestió d'Incidències trucarà al telèfon que indiqueu a la vostra petició per tal de concretar la incidència.

S'entra la incidència al programa Gestor d'Incidències de Convivència i Civisme, s'estudia la sol·licitud i es deriva al departament que ha de donar resposta segons el tema del que es tracti.