Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Inscripció per a la participació en la Cavalcada de Reis de 2018

Imprimir
Inscripció per al sorteig per a participar en la Cavalcada de Reis del 5 de gener.

Es sortegen 40 places a les carrosses dolces i 12 places per fer de patge reial, i acompanyar a SS.MM. els Reis a les carrosses..  

QUI EL POT DEMANAR

El pare, la mare, el tutor o tutora legal.

QUAN ES POT FER

El període d’inscripció anirà des del 9 d’octubre i fins al 10 de novembre de 2017, ambdós inclosos..  

COM ES POT TRAMITAR

Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid. .

1. Cliqueu sobre el botó Tramitar.
2. Identifiqueu-vos amb qualsevol dels sistemes acceptats pel servei VÀLid. .
3. Empleneu el formulari que s'obrirà.
4. Adjunteu, si cal, els arxius o fitxers de la documentació necessària pel tràmit.
5. Cliqueu enviar. En aquest moment estareu signant la sol·licitud per presentar-la al registre electrònic de l'ajuntament

Finalitzat el tràmit rebreu un correu electrònic amb el justificant de la seva presentació.

Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de la aplicació.
PRESENCIALMENT:
Requeriments
  • S’hi poden inscriure totes les persones que en data d’1 de gener de 2018 tinguin entre 6 i 8 anys d’edat per a ser patges reials.
  • S’hi poden inscriure totes les persones que en data d’1 de gener de 2018 tinguin entre 9 i 12 anys d’edat per a participar en les carrosses dolces.
  • Ser residents a L’Hospitalet.
  • No haver participat en les 2 edicions anteriors.
Podeu aportar la documentació necessària a qualsevol de les oficines indicades o presentar-la per qualsevol mitjà admissible en dret segons la normativa legal vigent.

S’admetrà únicament una sola instància per cada nen o nena que vulgui participar. En cas que una persona s’inscrigui en diferents ocasions, l’organització n’admetrà únicament la primera i n’eliminarà totes les posteriors.
Documentació necessària
  • Instància general (2 còpies)
Conjuntament amb la instància s'haurà d'acreditar que s'acompleixen els requisits de participació. Les dades mínimes que els interessats (o, en cas de menors, els seus pares o representants legals) hauran de facilitar a la sol·licitud, són les següents:
  • Nom, cognoms i data de naixement del nen o nena que vol participar.
  • Nom i cognom del pare, mare o tutor.
  • Adreça (amb CP i Població)
  • Telèfons (i hores de contacte) i adreça de correu electrònic
Impresos associats
  • Oficina d'Atenció Ciutadana
    C. Girona n° 10, BS pis. CP: 08901 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: Dilluns a divendres: 8.30-14 h
    Mapa
  • Regidoria Districte I
    RB Just Oliveras n° 0023. CP: 08901 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: Dilluns a dijous: 9-14 i 16-19 h
    Divendres: 9-14 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Districte II
    C. Mare de Déu dels Desemparats n° 0087. CP: 08904 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: Dilluns a divendres: 9-14 h 
    Dilluns a dijous: 16-19 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Districte III
    AV Metro n° 0018. CP: 08902 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: Dilluns a divendres: 9-14 h 
    Dilluns a dijous: 16-19 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Districte IV-V
    C. Belchite n° 5. CP: 08906 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: Dilluns a divendres: 9-14 h 
    Dilluns a dijous: 16-19 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Districte VI
    PL Cultura n° 1. CP: 08907 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: Dilluns a divendres: 9-14 h 
    Dilluns a dijous: 16:30-19 h

    Dimecres 11 d'octubre, tancat de 16:30-19 h.

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Sanfeliu
    C. Emigrant n° 0027. CP: 08906 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: Dilluns a divendres: 9-14 h 

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Sant Josep
    C. Santiago de Compostel·la n° 8, BS pis. CP: 08901 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: Dimarts i divendres de 10 a 13 h
    Dimecres de 16 a 19 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa

QUÈ PASSA DESPRÉS

Un cop admesos els participants, es realitzarà un sorteig públic per ocupar les 40 places per a les carrosses dolces i les 12 places de patge reial. El sorteig es realitzarà el divendres dia 17 de novembre a les 11 hores a la Regidoria de Cultura (c/ Girona, 10 2ª planta).

La dinàmica del sorteig serà la tria d'un cognom que marcarà l'ordre d'inici del procés d'elecció. El resultat del mateix es farà públic al web municipal i al tauler d'anuncis municipal.

L'organització comprovarà que les persones que hagin resultat escollides compleixin tots els requisits.

Posteriorment al sorteig es demanarà als participants la següent documentació:
  • Autorització escrita del pare/mare o tutor/tutora.
  • Acceptar de forma explícita les normes generals i condicions marcades per l'organització.
     

SI TENIU CAP DUBTE O SUGGERIMENT PODEU TRUCAR A:

.  

ÒRGAN DE RESOLUCIÓ

Tinent d'alcalde o Regidor/a de l'àrea.  

Enllaços d'interès

  • Carpeta ciutadana
  • Bústia ciutadana
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a cat365.net
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Sede electrónica del catastro
  • Agencia Tributària
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400